فراخوان طراحی آرم شهرداری و شورای اسلامی

 

‌فراخوان طراحی آرم شهرداری و شورای اسلامی شهر فردیس
مهلت: شهریور 1396

به گزارش ایلنا، شهرداری فردیس کرج در نظر دارد جهت طراحی آرم (لوگو) شورای اسلامی و شهرداری از طریق برگزاری مسابقه در قالب فراخوان اقدام کند؛ لذا از کلیه هنرمندان، دانشگاهیان، فرهنگیان، دانشجویان و سایر علاقه‌مندان دعوت می‌شود با درنظر گرفتن شرایط ذیل اثر هنری خود را حداکثر تا تاریخ دوم شهریور ماه سال جاری جهت بررسی به شهرداری ارائه کنند.

مدیر منطقه 3 شهرداری کرج با اشاره به خبر فوق به شرایط فراخوان مذکور اشاره کرد و با بیان اینکه طراحی نشانه حتماً با توجه به نمادهای بومی و منطقه‌ای همچنین رنگ‌های متناسب با شرایط منطقه صورت گیرد، گفت: با توجه به نامگذاری شهر به نام شهر فاطمی شهدای اقتدار، در آرم به این موضوع نیز توجه شود.

فاطمی همچنین بر توجه به اصول اساسی سادگی، زیبایی و گویایی نشانه طراحی شده تأکید کرد و افزود: آرم (لوگو) باید در قالب تک رنگ و چهار رنگ قابل تغییر باشد.

وی با اشاره به اینکه توجه به اصل گرافیکی باید در طراحی نشانه لحاظ گردد، اضافه کرد: تا حد امکان به ویژگی‌ها و سوابق خاص مذهبی، تاریخی، علمی، فرهنگی و جاذبه‌های گرشگری طبیعی توجه شود.

مدیر منطقه 3 شهرداری کرج همچنین افزود: نشانه‌های ارسالی باید فاقد هرگونه مشابهت یا کپی‌برداری از تمام یا قسمتی از نشانه‌های موجود داخلی و خارجی باشد و نشان‌های پیشنهادی با سایر نشان‌های موجود مشابهت فراوان نداشته باشد.

Trackback URI: https://www.graphickhuzestan.com:443/main/index.php/trackbackNews/43