فراخوان طراحي تنديس و پوستر نهمين دوره جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان

فراخوان طراحي تنديس و پوستر نهمين دوره جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان منتشر شد.

انجمن فرهنگي ناشران کتاب کودک و نوجوان در حالي نهمين دوره جشنواره انتخاب کتاب برتر را برگزار می‌کند که هم‌چون گذشته به ابعاد مختلف توليد کتاب (متن، گرافيک، تصويرگري و کتاب‌سازي) توجه ويژه دارد و به تازگی فراخوان طراحی تنديس و پوستر نهمين دوره جشنواره کتاب برترکودک و نوجوان را به شرح ذیل منتشر کرده است.

مقررات عمومی فراخوان:
شرکت‌کنندگان مي‌توانند در هر دو رشته شرکت کنند. مرحله اول در هر دو بخش ارائه اتود (نزديک به اجرا) است. پس از راه‌يابي به مرحله دوم اجراي نهايي صورت مي‌پذيرد. ابعاد پوستر ۵۰×۷۰ سانتي‌متر در طراحي اوليه تنديس طرح سه بعدي مدنظر بوده که در مرحله بعد با ارائه ماکت، ضمن بررسي، طرح برگزيده انتخاب خواهد شد. لازم است هنرمندان به همراه هر طرح پيشنهادي، توضيحات مفهومي طرح ، نحوه اجرا، مواد و برآورد هزينه پيشنهادي براي ساخت و اجراي تنديس را ارسال کنند.

طرح‌هاي ارسالي نبايد قبلاً در جايي اجرا شده باشند درغير اين‌صورت عواقب ناشي از آن به عهده هنرمند است. هر هنرمند مي‌تواند حداکثر پنج طرح در هر بخش ارايه کند. حجم فايل ارسالي حداقل ۲ و حداکثر ۴ مگابايت با پسوند JPG باشد. طرح‌ها پس از انتخاب بايد با کيفيت مناسب چاپ تهيه و ارائه شود. تکميل فرم و ارسال آثار به منزله قبول شرايط و مقررات فراخوان است. حق استفاده از آثار برگزيده به هر شکل متعلق به انجمن فرهنگي ناشران کتاب کودک و نوجوان خواهد بود و شرکت براي همه آزاد است.

مشخصات تنديس:
هنرمندان مي‌توانند با توجه به موضوع جشنواره، علاوه بر زيبايي و ماندگاري در حوزه متن، گرافيک، تصويرگري و کتاب‌سازي که در عرصه‌هاي متفاوت توليد و نشرکتاب در ارتباط با مخاطب (کودک و نوجوان) است طرح‌هاي خود را ارسال کنند.

مشخصات پوستر:
تداعي‌کننده کتاب محوريت کودک و نوجوان براي کارشناسان نشر، شاد، پويا و زيبا

شوراي سياستگذاري: كارگروه كتاب برتر
دبير هيئت داوران: كاظم طلايي و داوران: پريسا خضابي، مسعود نجابتي، پژمان رحيمي‌زاده، کيانوش غريب‌پور

جوايز:
به آثار راه يافته به مرحله دوم، ۲ ميليون ریال پرداخت مي‌شود (حداكثر تا ۲۰ اثر) به سه پوستر برگزيده علاوه بر لوح تقدير به ترتيب ۴۰ ميليون، ۲۰ ميليون و ۱۰ ميليون ریال از بين آثار راه يافته به مرحله دوم پرداخت مي‌شود. به تنديس برگزيده علاوه بر مبلغ ۴۰ ميليون ریال ، لوح تقدير تقديم مي‌شود. هنرمند برگزيده تنديس براي سفارش ساخت در اولويت قرار دارد.

تقويم اجرايي:
شروع ثبت نام و ارسال آثار از ۹۶/۶/۱ توسط سايت انجمن فرهنگي ناشران كتاب كودك و نوجوان www.cacbp.ir

آخرين مهلت ارسال آثار در هر رشته از طريق سايت انجمن و يا به نشاني دفتر انجمن: ۹۶/۷/۱۵

اعلام اسامي راه يافتگان به مرحله دوم: ۹۶/۷/۲۰

اجراي نهايي و دريافت آثار راه يافته به مرحله نهايي: ۹۶/۸/۶

اعلام نتايج نهايي مرحله پاياني: ۹۶/۸/۸

نشانی و شماره تماس دبيرخانه دائمي فراخوان: تهران بلوار كريم‌خان، ابتداي حافظ جنوبي، كوچه هورچهر، شماره ۱۳واحد ۱ و ۲ تلفن: ۸۸۹۱۸۸۳۶
پست الکترونيکي انجمن: info@cacbp.ir

Trackback URI: https://www.graphickhuzestan.com:443/main/index.php/trackbackNews/52