تقدیر از برگزارکنندگان

از برگزارکنندگان مسابقه ملی تصویرگری محیط زیست- اهواز 1398، تقدیر شد. 
به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان؛ این نشست با حضور آقای محمد جواد اشرفی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان و جمعی از کارشناسان این اداره، برگزار شد.
همچنین؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان از هنرمندان فعال در عرصه طبیعت، بعنوان بازوان اجرایی در فرهنگ محیط زیست، یاد کردند. 
در این مراسم محمد جواد اشرفی مدیرکل حفاظت محیط‌زیست خوزستان ضمن تقدیر از حرکت ارزشمند انجمن مستقل طراحان گرافیک خوزستان برای برگزاری نخستین مسابقه ملی تصویرگری محیط‌زیست، گفت: هنرمندان به عنوان بازوی اجرایی محیط زیست در بخش فرهنگی هستند و به خوبی می‌توانند توانمندی‌ها و معضلات محیط‌زیست را به جامعه انعکاس دهند.
ایشان ادامه داد: در دوره‌های بعدی این رویداد هنری، اداره کل حفاظت محیط زیست هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ فرهنگی، پررنگ‌تر از گذشته در کنار هنرمندان خواهد بود و تلاش خواهد کرد تا این رویداد هنری که از استان خوزستان شروع شده، در زمینه فعالیت‌های فرهنگی-هنری محیط زیستی، جایگاه ملی ویژه‌ای یابد.
وی ادامه داد: اهداف این رویداد، که همان فرهنگ‌سازی و ارتقای نقش عمومی حفاظت از محیط‌زیست است، بسیار با ارزش و قابل توجه و حمایت است. 
اشرفی در بخش دیگری از سخنان خود به توانمندی‌های استان از جمله تالاب‌ها، جنگل‌ها و مناطق اشاره کرد و گفت: باید ضمن معرفی این جاذبه‌ها از موضوعات و معضلات هم از دید هنری غافل نشویم تا بتوانیم از حمایت و مشارکت مردم برای حفاظت از محیط زیست بهره‌گیری نماییم.
در ابتدای این نشست فرزاد تامرادی- دبیر اجرایی مسابقه ملی تصویرگری محیط زیست، خانم سپیده رجب شهنی – مدیر روابط عمومی رویداد و خانم سلما پورمدحجی- دبیر نمایشگاه رویداد، گزارشی از فعالیت‌های این مسابقه ارائه نمودند.
فرزاد تامرادی گفت: این مسابقه در تیرماه ۹۸ و در دو بخش "خوزستان" و "آزاد" آغاز شد. که بیش از700هنرمند تصویرگر از سراسر ایران با 1600 اثر در این مسابقه شرکت کردند و پس از داوری، ۱۶۴ اثر از 124 هنرمند برگزیده و منتشر گردید.
وی ادامه داد: به علت شیوع بیماری کرونا، نمایشگاه این رویداد افتتاح نگردید و آثار در وبسایت مسابقه و صفحه اینستاگرام انجمن مستقل طراحان گرافیک خوزستان، در معرض دید عموم قرار گرفتند. 
در پایان این مراسم، مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اهدای لوح تقدیر از انجمن مستقل طراحان گرافیک خوزستان تقدیر نمود.

Trackback URI: https://www.graphickhuzestan.com:443/main/index.php/trackbackNews/168